Onze service

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Filipucci bezoeken

  • Waar zijn jullie gevestigd?

    Wij zijn gevestigd op de Maastrichter Brugstraat 20 te Maastricht, Nederland. Slechts enkele meters van de bekende Sint Servaasbrug.

  • Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

    Onze winkel ligt in een autoluwe straat en is daarom enkel te bezoeken te voet of per fiets. 

  • Waar kan ik het beste parkeren?

    De dichtstbijzijnde parkeerplaats is Q-Park O. L. Vrouweparking of Q-Park Mosae Forum

  • Zijn jullie op zon- en feestdagen geopend?

    Doorgaans zijn wij op zon- en feestdagen gesloten, echter kunnen de openingstijden tijdens de Decembermaand verschillen.

Kopen bij Filipucci Juweliers

  • Welke betalingen worden er geaccepteerd door Filipucci Juweliers?

    Bij ons kunt u op een 4-tal manieren betalen. Wij accepteren betalingen via bankoverschrijving, creditcard, pinbetaling en contante betaling. Mocht u bijvoorbeeld een deel contant willen betalen en de rest via bank kan dit altijd in overleg.

  • Kun je betalen in termijnen?

    Helaas accepteren wij geen betaling in termijnen.

  • Kan ik rechtstreek een bankoverschrijving doen?

    Betaling via bankoverschrijving is mogelijk. Vanaf een Nederlandse bankrekening is het makkelijk overboeken en meteen zichtbaar voor onze administratie. Wilt u betalen met een buitenlandse rekening? Dan moet u er rekening mee houden dat de verwerkingstijd meestal één dag bedraagt. U kunt dan uw aankoop de volgende werkdag komen ophalen.

Verkopen aan Filipucci Juweliers

  • Kopen jullie ook horloges aan?

    U kunt altijd uw uurwerk via de website, per mail of via WhatsApp aan ons aanbieden. Door een aantal foto’s en een prijsvoorstelling mee te sturen zullen wij uw aanbod beoordelen.

  • Indien we tot een akkoord komen, hoe gaan we dan verder?

    U kunt ons uw horloge langsbrengen of wij zullen u een retourlabel van een van onze koeriers toesturen. Zodra wij het horloge in ontvangst hebben genomen zullen wij het uurwerk op authenticiteit controleren en of er eventuele technische mankementen te vinden zijn. Zodra alles in orde is bevonden zullen wij overgaan tot de uitbetaling van het afgesproken bedrag.

  • Hoe vindt het ophalen van mijn horloge plaats?

    Nadat u ons uw horloge heeft aangeboden en alles goed is afgesproken, wordt het horloge opgehaald door UPS of DHL Express. De afhaling wordt altijd gepland op een tijdstip dat u schikt.

Verzenden & retourneren

  • Welke koerier haalt mijn horloge op en wie betaalt de kosten?

    Wij werken uitsluitend met DHL Express en UPS voor het versturen van onze producten. Bij aankoop van een horloge worden de verzendkosten doorgerekend naar de klant. 

  • Kan ik mijn zending volgen nadat deze is verstuurd?

    Nadat de order is verwerkt en een verzendlabel is aangemaakt, zullen wij de klant informeren met trackingnummer zodat hij/zij het pakket kan volgen.

  • Wat gebeurt er als mijn pakket verloren raakt?

    Door te kiezen voor Filipucci Juweliers bent u altijd verzekerd van goede afhandeling en bezorging van uw aankoop. Wij hebben een externe verzekering die verlies of schade aan uw aankoop volledig dekt.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Bij Filipucci Juweliers heeft u altijd 14 dagen wettelijk retourrecht bij een onlineaankoop in onze webwinkel. 

    Let op: Eventuele douane- en/ of invoerbelasting zijn te allen tijde voor rekening van de klant.

  • Wat als ik het horloge gedragen heb maar het toch wil retourneren?

    Indien u een nieuw horloge heeft gekocht maar het horloge toch heeft gedragen, dan kunnen wij deze niet meer als nieuw horloge aan een nieuwe klant verkopen. Wij zullen het horloge dan voor een gereduceerde prijs terugnemen.

  • Waarom kan ik bij jullie geen Rolex Daytona voor listprijs kopen?

    Helaas kopen wij onze horloges niet rechtstreeks van officiële Rolex Dealers. Wij zullen zelf ook een premium prijs moeten betalen om te zorgen dat wij deze horloges op voorraad mogen hebben. 

Onderhoud en garantie van horloges

  • Krijg ik garantie bij Filipucci Juweliers?

    U krijgt bij ons altijd 1 jaar Filipucci Juweliers garantie of de nog geldende fabrieksgarantie. Deze garantie geldt enkel op technische mankementen van het uurwerk. Val-, stoot- of waterschade valt hier niet onder.

  • Wat valt er onder Filipucci Juweliers garantie?

    Onder Filipucci Juweliers garantie valt alle mechanische mankementen die niet door val-, stoot- of waterschade zijn veroorzaakt. Optische schade en normale slijtage vallen ook niet onder deze garantie.

  • Hoelang ben ik mijn horloge kwijt voor service?

    Doorgaans moet u uw uurwerk 2 à 3 weken missen. Omdat onze horlogemaker geen diagnose op afstand kan doen zal hij het horloge eerst moeten examineren. Nadat hij de diagnose heeft gedaan krijgt u van ons een prijsopgave doorgestuurd. Nadat u akkoord heeft gegeven zal de reparatie worden uitgevoerd.

  • Wanneer wordt er geadviseerd om onderhoud te doen?

    Bij nieuwe modellen wordt geadviseerd dit tussen de 5 à 8 jaar te laten doen. Vintage horloges verdienen iets meer liefde en zullen ook iets servicebehoeftiger zijn. Houdt u hier rekening mee tussen de 3 à 5 jaar.

Terug

402 horloge en 2664 onderdelen in onze collectie

Zoek op merk, model of type